"Kill Me, Heal Me" 1. Bölüm Sonrası Yorumlar

Uzun zamandır Kore dizisi izlemiyordum ama dayanamayıp tekrar geri döndüm. "7 Soru & 7 Cevap" köşesinin ilk konuğu da olan Elif, 2015 yapımı "Kill Me, Heal Me"yi tavsiye etmişti. Toplamda 20 bölüm olan dizinin ilk bölümünü severek izlediğimi söyleyebilirim.

kill-me-heal-me

"Kill Me, Heal Me" beni fazlasıyla yanılttı desem yeridir. Beklediğimden daha iyi çıktı ve sıkılmadan izledim. Kore dizilerinin bölümleri 60 dakika sürüyor ve yer yer sıkılıyorum ama ne ara başladı, ne ara bitti anlamadığım bir ilk bölüm oldu benim için.

kill-me-heal-me

"Kill Me, Heal Me"nin konusu kısaca, (araştırmalarımdan değil de, 1. bölümde izlediklerimden yola çıkarak...) fazlasıyla zengin bir ailenin varis çocuğu Cha Do Hyun (Ji Sung) yaşadığı ağır travma sonucu ortaya çıkan çoklu kişilik bozukluğu (Dissosiyatif Kimlik Bozukluğu (Dizide sıklıkla DKB olarak geçmekte)) rahatsızlığından muzdariptir. Şans eseri tanıştığı esas kızımız, toy psikiyatr Oh Ri Jin'in (Hwang Jung-eum) yardımı ile bu rahatsızlığından kurtulmaya çalışır.

ji-sung-kill-me-heal-me

İlk bölümden kendisine hayran bırakan başroldeki Ji Sung'u da ayrıca tebrik etmek gerek. Tek bedende 7 kişilik barından birini canlandıran oyuncu bu rolün altından fazlasıyla kalkmışa benziyor. İlerleyen bölümlerde de kendisini izlemek keyifli olacak gibi.


"Kill Me, Heal Me" bu blog'da yazdığım ilk dizi olduğu için ayrı bir öneme sahip. Bundan sonra dizilerin ilk bölümünü izledikten sonra bir yazı, daha sonra tüm bölümlerini izleyip bitirdikten sonra bir yazı daha yazmayı düşünüyorum. Farklı dizi önerileriniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

"Kill Me, Heal Me" 1. Bölüm Sonrası Yorumlar "Kill Me, Heal Me" 1. Bölüm Sonrası Yorumlar Reviewed by Unknown on 00:06:00 Rating: 5

Hiç yorum yok: